Nyheter från Norge
[Image: attachment.php?aid=24]

och det är jul i Norge

Quote:«Juletiden for meg har alltid vært årets fineste tid. Jeg har mine tradisjoner som jeg har vokst opp med, og dette er tradisjoner jeg tenker å ta med meg livet ut. Julefilmer, julepynt, julesanger, julegaver, julemat, julekalender. Jul, jul, jul, helt fra desember starter. Og ribbe på julaften er høydepunktet! Når julaften er der, er det nesten et år siden sist jeg spiste det. Min tradisjon er at jeg kun spiser ribbe på julaften, og i omtrent en måneds tid etter det. Ellers har jeg gitt meg selv forbud mot å ha en ribbemiddag i løpet av året. Dette gjør jo at jeg nyter den middagen litt ekstra på julaften. Åh, jeg gleder meg allerede til det!

Läs mer
Be queen of your own heart and you will be treated as queen
Sei Königin deines eigenen Herzen und du wirst als Königin behandelt
Reply
God jul och gott nytt år FFMU 
jultomte1
Varje morgon börjar en ny del i ditt liv
Låt den början, bli riktigt bra idag 
Reply
What a nonsense. Is there an age restriction if you need assistance? In Norway in a commune happens this. Because of her age, a woman with ALS lost her BPA because she was too old.

Read below
www.nrk.no
Be queen of your own heart and you will be treated as queen
Sei Königin deines eigenen Herzen und du wirst als Königin behandelt
Reply
Haven't older people not the right to dignified life Dislike
"I'm don't losing my hope",I am strong for my son. #CURESMA #NEVERGIVEUP Heart

Reply
Elin Gunnarsson nekter å gi opp kampen om pleiepenger, slik at hun kan ta seg av sønnen William på heltid og forsørge familien www.handikapnytt.no

Les også Arrow rammer de svakeste
"I'm don't losing my hope",I am strong for my son. #CURESMA #NEVERGIVEUP Heart

Reply
I find it important that parents of sick children get care allowance. After all, they can not work anymore. A placement in a hospice or nursing home costs more money. Therefore, Norway does something good and supports these families  Shy
Reply

[-]
Quick Reply

Image Verification
Please enter the text contained within the image into the text box below it. This process is used to prevent automated spam bots.
Image Verification
(case insensitive)

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)